x
تبلیغات

فرض کنید که شما در نرم افزار Skype for Business یک Meeting ایجاد کرده و در حال گفتگو هستید. مساله ای مطرح است که هیچ یک از حاضرین در جلسه جواب آن را نمی دانند و پیگیری و تهیه گزارش از آن بر عهده همکار دیگری است که در جلسه حضور ندارد.

 

شما می توانید با بررسی در دسترس بودن آن شخص و پاسخگو بودن آن، او را به جلسه آنلاین دعوت کنید.

 

در Skype for Business شما می توانید از طرق مختلف یک شخص را به یک جلسه دعوت کنید، ارسال ایمیل یکی از این روش ها است، که این کار می توانند به انجام تصمیم گیری های سریع و بهبود بهره وری سازمان کمک کند. بدین منظور:

  • ابتدا برنامه Skype را اجرا کنید. در محیط یک جلسه در سمت چپ بالا می توانید تعداد افراد حاضر در جلسه را مشاهده کنید.

 

01 Adding Participants To Meetings Already In Progress

 

  • بر روی گزینه تعداد افراد حاضر در جلسه (2 Participants) کلیک کنید و گزینه Invite More People را انتخاب و اشخاص موردنظر خود را اضافه کنید.

 

02 Adding Participants To Meetings Already In Progress

  • هم اکنون Participant Actions را انتخاب و Invite By Email را برگزینید.

 

03 Adding Participants To Meetings Already In Progress


نکته: برای دعوت یک شخص با ایمیل در جلسه، قبل از انتخاب گزینه Participant Actionsو Invite By Email، باید گفتگویی شروع شده باشد تا گزینه های مذکور فعال گردند.

  • حال در پنجره ایمیل باز شده آدرس شخص موردنظر را وارد و سپس آن را ارسال نمایید.

 

04 Adding Participants To Meetings Already In Progress

 

  • در نهایت شخص مورد نظر ایمیل ارسال شده را دریافت کرده و با باز کردن آن و کلیک بر روی لینک Join Lync Meeting موجود در توضیحات، به Meeting مورد نظر اضافه می گردد.

 

05 Adding Participants To Meetings Already In Progress