x
تبلیغات

 

پیاده سازی قابلیت Client Protection در حقیقت در پیکربندی سیاستی با نام Company Protection Policy خلاصه می گردد. این سیاست شامل تمامی اجزای مرتبط با پیاده سازی قابلیت Client Protection بوده و پیکربندی صحیح آن منجر به وجود قابلیتی قدرتمند در راستای محافظت از اطلاعات حیاتی ایستگاه های کاری می گردد.

 

سیاست Client Protection از پنج جزء اصلی تشکیل شده است. این پنج جزء عبارتند از:

 

• فولدرهایی که می بایست به صورت خودکار از محتویات آنها پشتیبان گیری شود (این محل ها از سوی مدیر شبکه مشخص می گردد).

• در صورت نیاز، اعطاء مجوزهای لازم به کاربران به منظور مشخص نمودن محل هایی که می بایست از آنها پشتیبان تهیه شود (این محل ها علاوه بر مکان هایست که در مرحله قبل مشخص شده اند).

• انجام تنظیمات لازم جهت چشم پوشی نمودن از فایل هایی خاص در هنگام عملیات پشتیبان گیری

• مشخص نمودن زمان انجام عملیات همزمان سازی اطلاعات (Synchronization Frequency)

• مشخص نمودن زمان ایجاد Recovery Point

 

به منظور دسترسی به ویزارد ایجاد یک Company Protection Policy کافیست طبق تصاویر زیر عمل کنید:

 

01 Protecting Clients by using scdpm part2

 

02 Protecting Clients by using scdpm part2

 

03 Protecting Clients by using scdpm part2

 

در مرحله فوق می بایست ایستگاه های کاری را انتخاب کنید که مایلید از اطلاعات آنها پشتیبان تهیه کنید:

 

04 Protecting Clients by using scdpm part2

 

بعد از انتخاب ایستگاه های کاری مورد نظر و کلیک بر روی دگمه Next، رخداد زیر بوقوع خواهد پیوست:

 

05 Protecting Clients by using scdpm part2

 

همانطور که در تصاویر فوق مشاهده می کنید، عملیات ایجاد یک Company Protection Policy با انجام این مراحل آغاز می گردد. در قسمت چهارم از این سری مقالات، به اجزای تشکیل دهنده این سیاست، به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

 

در قسمت سوم از این سری مقالات، به بررسی پیشنیازهای مرتبط با پیاده سازی این قابلیت بر روی ایستگاه های کاری خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

 

 

لینک های مرتبط با این مقاله:

  1. پشتیبان گیری از اطلاعات موجود در ایستگاه کاری با استفاده از محصول SCDPM بر اساس قابلیت Client Protection – قسمت اول (معرفی)
  2. پشتیبان گیری از اطلاعات موجود در ایستگاه کاری با استفاده از محصول SCDPM بر اساس قابلیت Client Protection – قسمت سوم (بررسی پیش نیازهای مرتبط با پیاده سازی این قابلیت بر روی ایستگاه های کاری)
  3. پشتیبان گیری از اطلاعات موجود در ایستگاه کاری با استفاده از محصول SCDPM بر اساس قابلیت Client Protection – قسمت چهارم (ایجاد Protection Group)