x
تبلیغات

System Center

 

پیاده سازی قابلیت Client Protection در حقیقت در پیکربندی سیاستی با نام Company Protection Policy خلاصه می گردد. این سیاست شامل تمامی اجزای مرتبط با پیاده سازی قابلیت Client Protection بوده و پیکربندی صحیح آن منجر به وجود قابلیتی قدرتمند در راستای محافظت از اطلاعات حیاتی ایستگاه های کاری می گردد.


در قسمت ششم از این سری مقالات به بررسی نیازمندی های سمت سرور مرتبط با مدیریت محصول System Center Endpoint Protection و یا به اختصار SCEP پرداختیم. در این مقاله می خواهیم به نیازمندی های سمت ایستگاه کاری جهت پشتیبانی از SCEP بپردازیم.


همانطور که قطعا به آن اذعان دارید، حمایت از اطلاعات تولید شده از سوی کاربران، یکی از دغدغه اصلی هر شرکتی در سراسر جهان، محسوب می گردد. در این راستا، راه حل های متعددی وجود دارد و علت انتخاب بعضی از آنها در مقابل دیگر روش های موجود، دقت در عملیات بازیابی اطلاعات در شرایط بحرانی می باشد.


اگر چه می توان آنتی ویروس System Center Endpoint Protection را به صورت فردی (عدم مدیریت از طریق یک نقطه مرکزی)، بر روی ایستگاه های کاری مورد نظر خود نصب نماییم، اما این در حالیست که براحتی می توان آن را در شبکه های سازمانی بزرگ، بر روی رایانه ها نصب نموده و آن را به صورت متمرکز نیز مدیریت نمود.

 

یکی از قابلیت های کلیدی ارائه شده در ابزار Microsoft Security Essentials و به تبع آن Microsoft System Center Endpoint Protection، امکان تشخیص حملات شبکه ایی می باشد. به عبارت دیگر، شرکت مایکروسافت با ارائه قابلیت Network Inspection System در این محصولات، امکان شناسایی و جلوگیری از حملات احتمالی آغاز شونده از طریق شبکه را فرآهم می آورد.